Suomen Kauppakeskusyhdistys ryHakuHaku| SivukarttaSivukartta| PalautePalauteIn English
Suomen Kauppakeskusyhdistys ry
KKY ry > Yhdistyksen esittely

Esittely

Jäsenet

127 yritystä: 71 kauppakeskusta, 33 ostoskeskusta,
23 kauppakeskuskonsulttia, omistaja-, kehitys- ja manageriyritystä.

Vuosittaiset kauppakeskusjulkaisut sisältävät tietoja merkittävistä kauppakeskuksista ja hypermarketkeskuksista sekä ostoskeskuksista sijaintiosoitteineen.

Toiminta-ajatus, missio

"Suomen Kauppakeskusyhdistys ry on kauppa- ja ostoskeskusten järjestö, jonka toiminnassa omistajat, kauppa, palvelut, alan asiantuntijat ja kauppakeskusjohto kohtaavat"

Tavoite, visio

"Menestyvä ja kehittyvä kauppakeskusliiketoiminta - yhdyskunnan sykkivä sydän"

Toiminta ja palvelut

Suomen Kauppakeskusyhdistys ylläpitää jäsenten ammattitaitoa ja tarjoaa kontakteja alan ammattilaisiin järjestämällä seminaareja, tilaisuuksia ja tutustumismatkoja.

Yhdistys tarjoaa oman toimintansa lisäksi myös RAKLIn palvelut jäsentensä käyttöön. Jatkuva tiedotus, neuvonta, tiedotteet ja Locus -lehti tarjoavat lisäresursseja. Jäsenet voivat vaikuttaa alan kehitykseen ja tulevaan toimintaympäristöön sekä ovat kehityksen kärjessä yhteisen kehitystyön myötä.

Yhdistyksen käytännön toimintaa hoitaa tehdyn yhteistoimintasopimuksen mukaisesti RAKLI ry.

Tietopalvelut

Kauppakeskusyhdistyksen tietopalveluita ovat www-sivuston lisäksi mm. vuosittain julkaistava Kauppakeskukset -esite, kehityshankkeiden tuloksina syntyneet ohjeet ja toimintamallit, jäsentiedotteet, Kaupan Maailma ja LOCUS lehdet.

Kehitys

Kauppakeskusyhdistyksen kehitystoiminnan tavoitteena on parantaa tuottavan ja palvelukykyisen kauppakeskusliiketoiminnan edellytyksiä. Ajankohtaisia kehitystoiminnan painopistelueita ovat kauppakeskusten markkinoinnin johtaminen, turvallisuusjohtaminen ja kauppakeskustoimialan markkinatiedon kehittäminen.

Suomen Kauppakeskusyhdistys ry:n säännöt

Toimintakertomus 2016