• Etusivu
  • Yhdistyksen esittely
  • Jäsenyys
  • Yhteystiedot
  • Ajankohtaista
  • Toimiala ja markkinat
    • Kauppakeskusjulkaisu
    • Toimialaluokitus
    • Retail Facts Finland
  • Tapahtumat
  • Vuoden kauppakeskusteko -kilpailu
    • Vuoden kauppakeskusteko 2023 osallistujat
    • Vuoden kauppakeskusteko 2022 osallistujat
    • Vuoden kauppakeskusteko 2021 osallistujat
    • Vuoden kauppakeskusteko 2020 osallistujat
  • Jäsenille
ENFI
  • Etusivu
  • Yhdistyksen esittely
  • Jäsenyys
  • Yhteystiedot
  • Ajankohtaista
  • Toimiala ja markkinat
    • Kauppakeskusjulkaisu
    • Toimialaluokitus
    • Retail Facts Finland
  • Tapahtumat
  • Vuoden kauppakeskusteko -kilpailu
    • Vuoden kauppakeskusteko 2023 osallistujat
    • Vuoden kauppakeskusteko 2022 osallistujat
    • Vuoden kauppakeskusteko 2021 osallistujat
    • Vuoden kauppakeskusteko 2020 osallistujat
  • Jäsenille
ENFI

Katsaus suomalaisen kuluttajan sielunelämään & uudet digitaaliset ratkaisut kauppakeskuksissa

Hybriditilaisuus, AnnaK, Annankatu 24, 5. krs / Teams
5.4.2023, klo 15.00 - 16.00

 

Tervetuloa kauppakeskusten ajankohtaiskatsaukseen!

Ohjelma

Retail Buying Study – katsaus suomalaisen kuluttajan sielunelämään
Teemu Putto, Interim COO, Business Director, Kuulas
Retail Buying Study on Mediabrands-konsernin toteuttama Pohjoismaiden suurin kaupan alan tutkimus, jota on Suomessa tehty vuodesta 2015 alkaen. Mistä tutkimuksessa on kysymys, ja minkälaisia havaintoja suomalaisen kuluttajan asenteista ja ostokäyttäytymisestä sieltä voidaan nostaa? Siitä kertoo Mediabrands-konserniin kuuluva tutkimusyritys Kuulas Helsinki.

The Digital Shift Within Finnish Shopping Centers Didn't Happen
Morten Mørken, Nordic Sales Director, Placewise
Placewise have been working with shopping centers and retail destinations for more than two decades. As a company helping more than 1100 properties and destinations in 25 countries across 3 continents - we have seen technological initiatives fail and succeed. Technology alone has (almost) never worked. Technology to enable a strategy, however, can be a strong combination.
 

Ilmoittaudu tapahtumaan

Suomen Kauppakeskusyhdistys ry
Annankatu 24, 2. krs.
00100 Helsinki
FINLAND

Tietosuojaseloste