• Etusivu
  • Yhdistyksen esittely
  • Jäsenyys
  • Yhteystiedot
  • Ajankohtaista
  • Toimiala ja markkinat
    • Kauppakeskusjulkaisu
    • Toimialaluokitus
    • Retail Facts Finland
  • Tapahtumat
  • Vuoden kauppakeskusteko -kilpailu
  • Jäsenille
ENFI
  • Etusivu
  • Yhdistyksen esittely
  • Jäsenyys
  • Yhteystiedot
  • Ajankohtaista
  • Toimiala ja markkinat
    • Kauppakeskusjulkaisu
    • Toimialaluokitus
    • Retail Facts Finland
  • Tapahtumat
  • Vuoden kauppakeskusteko -kilpailu
  • Jäsenille
ENFI

Kauppakeskusliiketoiminnan vuosiseminaari 
to 20.10.2016 klo 12.15-16.00
Kansallismuseon auditorio, Mannerheimintie 34, 00100 Helsinki

Mistä syntyy hyvä asiakaskokemus? Suomen Kauppakeskusyhdistys ry:n vuosiseminaarin teemana on asiakaskokemuksen merkitys kauppakeskuksille ja kauppakeskusjohtamiselle. Kun kauppakeskukset kehittyvät kaupunkikeskustojen yhteisöllisiksi keskipisteiksi, on asiakasta kuunneltava ja otettava hänet paremmin mukaan kehittämään palveluita. Kauppakeskukset voivat myös hyödyntää fyysistä sijaintiaan entistä paremmin lisäämällä digitaalisia palveluitaan.

Ohjelma ja esitysaineistot

Lataa pdf-ohjelma tästä

Tiedote tilaisuudesta: Asiakaskokemus on kauppakeskusten kilpailuetu

Seminaarin moderaattorina toimii Juha Tiuraniemi, johtaja, Realprojekti Oy

Ilmoittautuminen ja kahvi

Seminaarin avaus 
Johanna Aho, toiminnanjohtaja, Suomen Kauppakeskusyhdistys ry

Toimintaympäristön muutoksesta kohti kauppakeskusliiketoiminnan tulevaisuutta 
Mikko Östring, johtaja, RAKLI

Keynote: The Future Rules of Consumption
Johan Ronnestam, consultant

Keynote: Asiakaskokemukset uudelle tasolle! 
Mikael Jungner, toimitusjohtaja, Kreab Oy

Kauppakeskusten myynti- ja kävijäindeksit ja Kauppakeskusbarometri 2016 
Hanna Kaleva, toimitusjohtaja, KTI Kiinteistötieto Oy

Tauko

Ruoan verkkopalvelu Keskossa 
Arhi Kivilahti, kehitysjohtaja, Ruokakesko Oy

Myymälä- ja ravintolatoimijat kauppakeskusmiljöön luojina 
Jere Viljanen, kehitysjohtaja, Suunnittelutoimisto Amerikka

Asiakaslähtöinen johtaminen, Case Ilmarinen
Blogi: Digitaalinen palvelu edellyttää digitaalista palvelijaa 
Pekka Puustinen, johtaja, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Ilmarinen

Vuoden Kauppakeskusteko 2017 kilpailun avaus 
Lars Eklundh, puheenjohtaja, Suomen Kauppakeskusyhdistys ry, kauppakeskuspäällikkö, Sponda Oyj

Seminaarin päätös

Suomen Kauppakeskusyhdistys ry
Annankatu 24, 2. krs.
00100 Helsinki
FINLAND

Tietosuojaseloste